Forretningsudvikling

FORRETNINGSUDVIKLING

HVORFOR ER DET VIGTIGT AT FOKUSERE PÅ FORRETNINGSUDVIKLING?




Uanset om du er nystartet eller har haft din virksomhed i flere er det essentielt at fokusere på forretningsudvikling, så du kan genere vækst og følge med markedet. Du har det bedste indblik i din forretning, hvorfor det er vigtigt at vi arbejder sammen om din udvikling, så du kan nå de mål du selv har sat dig, men på den mest hensigtsmæssige måde. Jeg vil researche markedet og dine konkurrenter, samt give dig et objektivt indblik i din forretning og dine arbejdsmetoder. Med andre ord, så gør jeg hvad der skal til for at du kan vækste på den måde som passer bedst ift. dine mål og værdier og de nuværende markedstendenser. Jeg tror på din idé og vision og jeg vil gerne hjælpe dig med at nå dine mål med din virksomhed.


Ved at lukke mig ind i din virksomhed vil du altså kunne få et objektivt indblik i din virksomhed af en person, som gerne vil at du skal lykkes, men som samtidig evner at se nogle ting, som du ikke selv vil kunne se. Jeg arbejder med udgangspunkt i din virksomheds kultur og vision, som skal skinne i gennem alt, hvad du gør, for at fremme dit brand og dermed din forretning. Du ved hvem du er og hvad din virksomhed kan, men det skal være også være tydeligt for dine kunder, medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere. Jeg kan hjælpe dig med dette - og meget mere.

KONCEPTUDVIKLING




Har du et produkt, en ydelse eller et koncept, som du ønsker at iværksætte, men mangler hjælp til at gøre det spiseligt for din målgruppe, så er jeg blæksprutten, der kan hjælpe dig i mål med alt fra Design Thinking til kundekontakt. Jeg hjælper dig med at blive klogere på din målgruppe, markedet og dit produkt, så du bedst muligt kan få succes med det og integrere som en del af din produktportefølje. Har du blot en idé kan jeg hjælpe dig med at konkretisere idéen. Er du nået til at skulle lancere produktet, kan jeg hjælpe med markedsføringen af produktet og give dig et objektivt indblik i holdbarheden af din idé mod det eksisterende marked og efterspørgslen på et sådant produkt.

FORRETNINGSPLAN




Forretningsplanen er din virksomheds ID og noget af det vigtigste du kan arbejde med. En forretningsplan er til for at give dig en oversigt over alt, hvad der er vigtigt at huske med hensyn til din virksomhed. Du bør lave en som det første når du starter din virksomhed, men bør samtidig huske at opdatere den løbende, så du aldrig mister overblik over det mest essentielle ved din forretning. Jeg arbejder ud fra konceptet Værdibaseret forretningsplan og med fokus på din vision for din virksomhed, samt hvorledes man bedst kan arbejde i den retning. Jeg kan hjælpe at konkretisere eller udvikle en klar vision og plan for din virksomhed, samt hjælpe dig med at finde tilbage til dine rødder og din virksomheds reelle ID.

MARKEDSUDVIDELSE




Er det på tide at udvide til nye markeder? Lad mig hjælpe dig med at blive klogere på, hvorledes man bedst indtræder det nye marked. Før man igangsætter et sådant projekt vil det være nødvendigt at forstå markedet og dets tendenser samt den nye målgruppe. Hvordan du indtræder det nye marked bedst muligt afhænger helt af dit produkt, din vision og hvordan markedet ser ud - det kræver derfor grundig research før man kan lægge en plan og igangsætte den. Jeg tilbyder at tage det hårde arbejde, så du bare kan fokusere på det produkt du ønsker at introducere til det nye marked.

DIKKO

Storegade, Bjerringbro

 

Telefonnummer: +45 29 71 13 07

E-mail: dikko@dikko.dk